Sortera

Ort
  • Alla
  • Stockholm
  • Digitalt
Evenemang
  • Alla
  • Kontaktadagen
  • Medlemsdag
  • Customer Service Week
  • KontaktAkademin kundservice
Målgrupp
  • Alla
  • Chef
  • Försäljning/Marknad
  • HR
  • Nätverk Teamledare/Coach
  • Teamledare
  • Top Management
  • VD/Ägare
  • WFM
  • Medlemmar
  • Chefer, Operativa chefer
  • Kundservicechef
  • Medarbetare
  • Säljare
  • Klagomålsansvarig
23
maj

Kontaktadagen 23 maj 2024

Kontaktadagen är Sveriges största konferens och mötesplats för dig som arbetar med kundservice och försäljning via telefon och digitala kanaler. Dagen som är ett måste om du vill ta del av det senaste och nätverka med kollegor!

6
sep

Kontakta frukost Stockholm: Så får du botar att förstå kundens språk – på riktigt!

”Som du ropar får du svar” säger det gamla ordspråket och det gäller definitivt botar och automatiserade konversationstjänster i kundservice. Nöjer vi oss med det generella språket hos en bot, då är risken att vi misslyckas i mötet med kund och får missnöjda kunder som resultat. Under den här frukosten får du kunskap om vikten av att använda genomtänkta dialogprinciper och rätt språk för att förstå din kund och utveckla kundresan.

13
sep

Kontakta webinar: Så påverkas kundservice av Sveriges nya tillgänglighetslag

Sommaren 2025 träder en ny lag om tillgänglighet i kraft i Sverige. Lagen innebär att företag nu måste se till att deras webbplatser, produkter och tjänster är tillgängliga för alla kunder. I begreppet tjänster ingår kundservice och dess tillgänglighet. I detta webinar får du kunskap om de krav som kommer att ställas på kanaler och kommunikation.

18
sep

Kontaktas medlemsdag Stockholm

Vi välkomnar till vår mycket populära medlemsdag. Denna viktiga dag erbjuder vi främst kunskap och information, men också stor inspiration och samverkan. Vi har paketerat information om lagstiftning och regelverk på den svenska marknaden som du måste ha koll på! Du får en bra bild över Kontakta, vår verksamhet och vår samverkan med medlemmar och marknaden. Alla nya medlemmar ska delta sitt första medlemsår med en deltagare från varje site/ort och vidare minst vart 5:e år.

7
okt

Fira exceptionell kundservice under Customer Service Week!

Den 7-11 oktober är det dags att hylla hjältarna bakom ditt företags framgång - dina kundservicemedarbetare! Customer Service Week är en årlig händelse som ger oss möjlighet att reflektera över de fantastiska insatser som dessa dedikerade individer gör varje dag. Det är en tid att uppmuntra, stärka och tacka dem för deras hårda arbete och engagemang!

22
okt

KontaktAkademin Stockholm: Kommunicera professionellt i tal och skrift!

En kommunikationsutbildning som ger dig tekniker för att skapa professionella kundmöten, både i telefon och i skrift. I denna utbildning har vi paketerat det du behöver för att imponera på era kunder i varje kundmöte och göra dem till ambassadörer för ert varumärke. Kommunikation och service är ett hantverk och i denna utbildning fyller vi på din verktygslåda med olika metoder och verktyg du kan använda i olika situationer.