Just nu visas alla med Trygg Kundkontakt. Ta bort filtret här.
Fredsborgsgatan 24
117 43 Stockholm
+46 8 546 70 000
Norrlandsgatan 24
111 43 Stockholm
hello@withastrid.com
Astrid's AI assistent ger alla medarbetare individuell feedback på 100% av alla kundsamtal. Alla får en personlig coach - helt automatiskt. Bättre kommunikation ger högre kundnöjdhet och mer försäljning samtidigt som ni sparar enormt mycket tid. Hör av er så berättar vi mer!
Färögatan 33
164 51 Kista
Ingmar Bergmans gata 2, 3 tr
114 34 Stockholm
+46 8 55 00 24 80
Vi har tillsammans med våra kunder genomfört effektiviseringar, centraliseringar, outsourcingar och rena kvalitetshöjande projekt inom nordiska kundtjänstorganisationer de senaste åren. Vi är ett managementkonsultföretags om grundades med idén att skapa ett enklare och mer resultatfokuserat sätt att erbjuda skräddarsydd rådgivning och leverera förbättringsprojekt.
Hemvärnsgatan 9
171 54 Solna
08-738 40 00
Barona är en proaktiv och utvecklande partner som levererar kvalificerad kundvård, försäljning och administration till uppdragsgivare med höga krav. Vi levererar lösningar inom kompetensförsörjning inom kundservice, HR & finans, IT och industri
Warfvinges väg 30
112 51 Stockholm
Den bästa affärsstrategin är nöjda kunder. Bigacom är partnern inom försäljning och kundhantering. Vi arbetar uteslutande med kvalitén som adelsmärke och leverans mot de uppsatta målen inom samarbetet.
Tyska Brinken 19
111 27 Stockholm
Bookmaster hjälper företag att få nya kunder via kvalitativ nykundsbearbetning och mötesbokning. Vi är det personliga new businesskonsultbolaget med seniora och erfarna medarbetare.
Drottninggatan 26
111 51 Stockholm
+46 8 692 91 00
Vi älskar att se framgång genom människor, och vi älskar att se affärer blomstra.
Kungsgatan 57
111 22 Stockholm
+46 8 568 950 00
Through AI-driven analytics, Calabrio uncovers customer behavior and sentiment, and derives compelling insights from the contact center.
Fridhemsvägen 15
327 38 Ronneby
+46 457 62 81 00
Lämna över det viktigaste du har till oss. Dina kundrelationer!
Norra Rådmansgatan 14
803 11 Gävle
+46 26 222 00 00
Call-Up med säte i Gävle är specialiserade på säljuppdrag och har erfarenhet av försäljning sedan 1996
c/o iOFFICE
Olof Palmes Gata 11
111 37 Stockholm
Capturi erbjuder mjukvara för samtalsanalys av ditt företags kundsamtal. Löpande analyser ger unika insikter som omedelbart kan omsättas i mätbara värden såsom optimerad drift, behålla fler kunder och maximera både medarbetar- och kundnöjdhet.
Skolgatan 4
917 31 Dorotea
+46 942 47 600
Cintech erbjuder kvalitativa supporttjänster, back-officefunktioner och outsourcad företagshelpdesk. Vi samarbetar med kvalitetsmedvetna uppdragsgivare, primärt på den Skandinaviska marknaden, för att stärka användarupplevelser och underlätta expansion.
Petersbergsgatan 19
504 30 Borås
+46 33 105 105
Vi är ett säljbolag som jobbar med utgående försäljning, antichurn, fundrasisning och medlemsvärvning.
Stora badhusgatan 18-20
411 21 Göteborg
CallMaker Cloud Dialer är ett fulländat call-centersystem för sälj- och telemarketing-avdelningar, mötesbokning, fundraising och telesales. CallMaker Cloud Dialer - the first dialer that learns
Karolinervägen 22
830 15 Åre
+46 72 578 80 90
Klarabergsviadukten 64
111 64 Stockholm
+46 10 180 00 00
Vår omnikanallösning samlar alla kundinteraktioner på en och samma plattform, vilket gör det enkelt och effektivt att hantera dialoger – oavsett om de sker via chatt, sociala medier, e-post eller andra kanaler. Resultatet? Ökad kundnöjdhet och en bättre användning av resurser – en win-win för både företag och kunder.
Kupolen 107
781 80 Borlänge
+46 8 553 95 000
Vi erbjuder alla de servicetjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt.
Gustav den III Boulevard 134
169 70 Solna
+46 8 459 00 00
Customer First är ett modernt affärssystem för kommunikation. Vi samlar all viktig kundinformation på en och samma plats. En enastående kundupplevelse, flera tjänster i samma egenutvecklade system: Telefonist, mobila appar för samtal och grupper, Contact center, bemannad hemsida, ärendehantering, time management, telefonist och alla samtal, mail, chat, sms, skärmdelning i ett och samma system. Vi följer kundens resa från början till slut.
Karlavägen 53
114 49 Stockholm
+46 8-30 30 45
Devi är det stora lilla företaget med mycket själ och hjärta. Vi jobbar med öppna dörrar och högt till tak. Våra säljare är det mest betydelsefulla vi har och vi får dem att växa, våga, vara och veta. Med känsla och förnuft får vi företaget att frodas och utvecklas. Våra kunder är noga utvalda. Våra säljare vågar vara nyfikna och sig själva. Det är vi.
Västra Esplanaden 19
903 25 Umeå
+46 90-88 88 265
Västra Sjögatan 13
392 32 Kalmar
+46 480 363611
Gustavslundsvägen 18
167 51 Bromma
Vi har i över ett decennium hjälpt några av Sveriges starkaste varumärken att överträffa högt uppsatta försäljningsmål. Med långa samarbeten har vi tillsammans utvecklat en effektiv och innovativ försäljning över telefon.
Gårdsvägen 6
169 70 Solna
08-55331000
Borgarfjordsgatan 16
164 40 Kista
+46 8 288 116
Am Unisyspark 1
65843 Sulzbach
eGENTIC är den globala marknadsledaren inom leadgenerering av konsumentdata, specialiserad på direktmarknadsföring och prestationsbaserad marknadsföring. Genom våra strategier för webbtrafik och medieköp i över 20 olika marknader genererar vi högkvalitativa B2C leads för våra kunder.
Västra Järnvägsgatan 3
111 64 Stocholm
+46 70 60 141 63
Transform your incoming calls to on-demand interactions.
Sveavägen 166
136 46 Stockholm
Extenso erbjuder opartiska kvalitetssäkringstjänster specialiserade på att säkerställa hög kvalitet i affärsprocesser för olika företag. Genom att agera som en bro mellan företagen erbjuder vi omfattande kvalitetssäkringstjänster för att optimera prestanda och öka förtroendet för våra kunders affärsverksamhet. Med vår expertis och dedikation hjälper vi företag att upprätthålla en hög standard och leverera pålitliga resultat.
Norra Vallgatan 4
223 62 Lund
Feelingstream tillhandahåller ett AI-verktyg för analys av kundkonversationer så som telefonsamtal, e-mail, chattar, och kundfeedback. Verktyget är säkert (ISO27001-certifierat), snabbt, och kollaborativt och används både för att utvinna insikter men också för att automatisera resurskrävande manuella processer.
Klara Norra Kyrkogata 33
111 22 Stockholm
+46 707 50 39 47
Foundever™ är ett globalt call center-företag med över 45 års erfarenhet, och med en stark närvaro i Norden. Vi tillhandahåller högvalitativa kundservicelösningar med fokus på inkommande kundtjänst och teknisk support.
Vegagatan 14
113 29 Stockholm
Brahegatan 10
114 37 Stockholm
Industrigatan 4A
112 46 Stockholm
+46 8 555 43 900
Box 613
831 27 Östersund
+46 771 24 25 26
H1 erbjuder tjänster inom outsourcade Contact center lösningar, på samtliga nordiska språk.
Katarinavägen 15
116 45 Stockholm
Hello Ebbot gör kundservice smartare med hjälp av Artificiell Intelligens. Med chatboten Ebbot och tillhörande SmartChat för medarbetare ökar tillgängligheten mot kunder samtidigt som medarbetare får ett mer stimulerande arbete.
Home Call Sweden AB
Hornsbruksgatan 28
117 34 Stockholm
Fleminggatan 41
112 84 Stockholm
Flöjelbergsgatan 4
431 35 Mölndal
Pipers väg 28
170 73 Solna
+46 70 251 93 21
Indicate me är en stark aktör inom AI och visualisering av insikter i kundservice. Företaget erbjuder ett modernt webbaserat verktyg som samlar all data på ett ställe i en användarvänlig dashboard. Kunder får hjälp inom områden som text- och talanalys, kundundersökningar, optimering av tid, engagemang och självledarskap.
Hangövägen 29
115 41 Stockholm
Armégatan 38
171 71 Solna
Med 260 agentplatser har iSales erfarenhet av att ta sig ann stora outsourcing projekt. Vi skapar tillväxt och mervärde för våra uppdragsgivare, genom att alltid tänka innovativt och leverera maximala resultat med kvalitet i världsklass
Sundbybergs Torg 1
172 67 Sundbyberg
IT Software är en helhetspartner av digitala lösningar som gör din organisation bättre och effektivare. Vårt digitala ekosystem består av ärendehantering med TOPdesk, dokumenthantering via M-Files, Ebbot chatbot & livechat, automation med Zervicepoint och integrationsplattform Linknow. System som är lika effektiva var för sig som i kombination.
Kanongatan 157
254 67 Helsingborg
+46 42 453 42 00
Engelbrektsgatan 23
114 32 Stockholm
"Vi på Labelf göra det snabbt och enkelt som möjligt att skapa skräddarsydda AI-modeller för just din verksamhet. Vi fungerar på 100 språk - givetvis Svenska inkluderat och ni behöver inga förkunskaper om vare sig kod eller AI för att använda plattformen. Vi Integreras snabbt och enkelt i din egen miljö."
Grev Turegatan 3
114 46 Stockholm
+46 8 550 043 36
The Software behind Sales and Customer Service Superstars. Intelligent Software-as-a-Service for high-volume sales and customer service, where agents handle up to 150 customers per day.
Solna Torg 13
171 45 Solna
+46 73 959 28 54
Meetric.com
Drottninggatan 55
111 21 Stockholm
Dokumentera, analysera och optimera digitala säljmöten med nästa generations mötesplattform gjord för profesionella och lättanvända kundmöten.
Idrottsvägen 37
702 32 Örebro
MSTT:s verksamhet karaktäriseras av hög spetskompetens, professionellt kundbemötande och god kvalite i försäljning.
Ekbacksvägen 22
16869 Bromma
Tollbar way
S030 2ZP Southampton, UK
+46 727 188 130
NICE helps organizations make smarter decisions based on advanced analytics of structured and unstructured data. NICE helps organizations of all sizes deliver better customer service, ensure compliance, combat fraud and safeguard citizens.
Evenemangsgatan 17
169 79 Stockholm
Höglundagatan 27
703 68 Örebro
+34 651 661 677
Nordic Operation Center är en nordisk lösning för kundrelationer och telemarketing.
Rosenlundsgatan 52
11863 Stockholm
Box 4089
203 12 Malmö
+46 8 587 79 000
ONE Contact är ett av de ledande Customer och Contact Service Center i Norden.
Skiffervägen 10
224 78 Lund
+46 46 270 10 00
Online hjälper företag att skapa, förvalta och utveckla kundrelationer. Vi kombinerar smart teknik med spetskompetens inom försäljning och service. Vi ökar hållbarheten i vår uppdragsgivares affär genom att skapa lojala kunder som köper mer.
Dr Enwalls väg 19
681 37 Kristinehamn
+46 550 79 11 00
PEC är ett komplett Outsourcingföretag med inriktning på CRM (Customer Relationship Management).
Fabriksgatan 4
531 30 Lidköping
+46 510 30 19 20
Prospector effektiviserar din marknadskommunikation
Gustavslundsvägen 145
165 71 Bromma
+46 8 4000 4000
Kungsgatan 28
111 35 STOCKHOLM
+46762 82 87 36
Pipers väg 28
170 73 Solna
+46 771 350 900
Releasy är en proaktiv outsourcingpartner med fokus på ökat kundvärde i varje kundkontakt.
Sandhamnsgatan 63 B
115 28 Stockholm
+468 211 503
Jan Stenbecks Torg 17
164 40 Kista
+46 8 120 420 00
Responda levererar allt ifrån tillfällig telefonpassning till helhetsansvaret för växelnumret och kundtjänsten.
Ringugnsgatan 11
216 16 Limhamn
+46 40 668 81 04
Rugvista, grundat 2005, erbjuder mattor på över 50 marknader under varumärkena Rugvista och CarpetVista. Som ett av Europas ledande e-handelsföretag och med över 15 års erfarenhet fortsätter vi att hjälpa människor att skapa inspirerande hem.
Gustavslundsvägen 151 E
167 51 Bromma
Saven
Kronborgsgränd 9
164 46 Kista
Norra Järnvägsgatan 45
827 21 Ljusdal
+46 651 565 100
Ett modernt Contact Center beläget i centrala Ljusdal.
Barnhusgatan 20, 2 tr
111 23 Stockholm
+46 8 519 779 00
Scrive erbjuder e-signering och eID-tjänster åt avtal, blanketter och formulär som fungerar på alla enheter till alla branscher och användningsområden. Testa gratis på scrive.com.
Kungsgatan 16
632 20 Eskilstuna
+46 70 272 23 47
Sellmore är ett kontaktcenter med inriktning försäljning och kundtjänst. Vi har över tio års erfarenhet inhouse och värdesätter långsiktiga relationer och samarbeten. Därför arbetar vi aktivt med utbildning och uppföljning för att skapa så kvalitativa sälj och samtal som möjligt.
Diskettgatan 4
583 35 Linköping
+46 13 31 09 50
Senzum är en flexibel samarbetspartner som levererar helhetslösningar för kundservice. Vi erbjuder outsourcingslösningar, effektiv teknik och svarsservice. Genom expertis inom kundservice och försäljning skapas långsiktiga kundrelationer & kostnadseffektivitet.
Träsnidarvägen 31
126 38 Hägersten
+46 8 640 64 44
Specialist på wowservice och kommunikation som ger wowkänsla. Utbildningar och föreläsningar.
Österlånggatan 43, 4 tr
111 31 Stockholm
+46 8 555 41 500
Vi jobbar proaktivt med försäljning och kundservice via telefon!
Drammensveien 133
0277 Oslo, Norge
Sa Agnegatan 22
112 21 Stockholm
Spraka är en sakkunnig affärspartner inom försäljning, kundkommunikation och affärsutveckling. Vi älskar att engagera oss i våra kunders affärer med fokus på att generera intäkter och skapa värden över tid. Vi har 30 års erfarenhet och erbjuder kundtjänst och svarshantering samt kompletta säljprocesser från A till Ö som innefattar identifiering och utköp av målgrupp till försäljning inklusive snabb och modern fakturering mot slutkund.
Norra Vägen 32
856 50 Sundsvall
+46104 05 06 60
Stenbackevägen 6
702 25 Örebro
Säkra Samtal är en enkel och användarvänlig identifieringsportal som skapar säkra personliga samtal mellan privatpersoner, företag, myndigheter och organisationer. Vi samlar marknadens ledande identifieringslösningar i en och samma app för att göra det så smidigt som möjligt att säkerställa att du kan lita på den du pratar med.
Råsundavägen 2
169 67 Solna
+468 610 22 00
Vi erbjuder intelligent, smart, säljande kundkommunikation och nöjda kunder.
Oxenstiernsgatan 25
115 27 Stockholm
+46 25 148 18 28
TeleTornet Sales AB är specialister på kundkontakt via telefon och skrift. Vi har flera av landets störta varumärken som partners. Vi vet att inget säljer bättre än en genuin positiv energi och vi tror att även om du använder telefonen som verktyg så syns ditt leende skarpare än ljuset från skärmen på marknadens senaste smartphone.
Gjörwellsgatan 30
112 60 Stockholm
+46 586 79 50 00
Nordens ledande kontakt center- företag inom outsourcing av kundservice, teknisk support, försäljning och digitalisering
Specksrum 5
621 55 Visby
+46 498 498 498
Fosievägen 6
214 31 Malmö
+46 40 608 58 00
Hjälper sedan 2007 företag och organisationer i Norden med både inkommande och utgående värdeskapande dialoger.
Drottninggatan 86
111 36 Stockholm
Waytobill erbjuder en checkout-lösning för telefonförsäljning. Vi hjälper dig öka antalet betalda ordrar och göra ditt prenumerationsföretag mer lönsamt
Lumaparksvägen 9
120 31 Stockholm
SOLNA TORG 19
171 45 Solna
+46 8 5010 40 00
Vi är ett globalt kundupplevelse- och kundserviceföretag
Rådhusgatan 19
852 31 Sundsvall
+46 60 789 01 00
Zigelteich 29
D24103 Kiel
Verint is “The Customer Engagement Company.” We help organizations simplify and modernize the way they engage customers through their contact center, branch, back office and marketing departments.
Hammarbybacken 27
120 30 Stockholm
VIASALES visar vägen till ökad försäljning och starkare kundrelationer inom B2C & B2B. Som experter på telemarketing, door sales & event sales fokuserar vi helhjärtat på våra uppdragsgivares framgång.
Klostergatan 9
753 21 Uppsala
Vita Sales är en försäljningsbyrå baserad i Uppsala och är din pålitliga partner för framgångsrik försäljning. Nöjda uppdragsgivare och medarbetare utgör grunden för vår goda tillväxt.
Hudiksvallsgatan 4 B
113 30 Stockholm
+46 8 52 50 80 00
Svärdvägen 11C
182 33 Danderyd
+46 70 264 78 77
Voicedesk hjälper företag att outsourca kundservice och kontorsnära tjänster.
Kungsgatan 60
111 22 Stockholm
Kungsholmstorg 6
112 21 Stockholm
Vi arbetar med att förbättra kundupplevelsen och förenkla kundresan. Det gör vi med något som kallas röstteknologi.
Belonasvägen 2B
941 52 Piteå
+46 911 932 00
Magnus Ladulåsgatan 3
118 65 Stockholm
+46 8 445 00 00
Kontakta, en bransch- och intresseorganisation för företag och organisationer som arbetar med kundservice och försäljning på distans