Sortera

Ort
  • Alla
  • Malmö
  • Stockholm
  • Malmö/Lund
Evenemang
  • Alla
  • Nätverk chefer och ledare
  • Medlemsdag
  • Utbildning
  • Kontaktadagen
Målgrupp
  • Alla
  • Kundservicechef
  • Telefonförsäljning
  • Medlemmar
  • Chefer, Operativa chefer
  • Teamledare
  • WFM
  • Chef
  • Försäljning/Marknad
  • HR
  • Nätverk Teamledare/Coach
  • Top Management
  • VD/Ägare
29
jan

Kontakta nätverksträff i Malmö den 29 januari

Strukturera din data för att lyckas med AI-projekt och kommande tillgänglighetslag. Kontakta välkomnar till vårt kompetensnätverk för chefer och ledare inom kundservice och telefonförsäljning i Region Syd! Vi kommer informera om allt du behöver ha koll på under 2025, hur du strukturerar din data för att få rätt ”out-put” i till exempel chattbotar och FAQ:er tillsammans med viktig information om kommande lagstiftning kring tillgänglighet för funktionshindrade som träder i kraft juni 2025.

5
feb

Kontaktas medlemsdag Stockholm

Vi välkomnar till vår mycket populära medlemsdag. Denna viktiga dag erbjuder vi främst kunskap och information, men också stor inspiration och samverkan. Vi har paketerat information om lagstiftning och regelverk på den svenska marknaden som du måste ha koll på! Du får en bra bild över Kontakta, vår verksamhet och vår samverkan med medlemmar och marknaden. Alla nya medlemmar ska delta sitt första medlemsår med en deltagare från varje site/ort och vidare minst vart 5:e år.

6
feb

Kontakta nätverksträff i Stockholm den 6 februari

Strukturera din data för att lyckas med AI-projekt och kommande tillgänglighetslag Kontakta välkomnar till vårt kompetensnätverk för chefer och ledare inom kundservice och telefonförsäljning i Region Mitt/Mälardalen! Vi kommer informera om allt du behöver ha koll på under 2025, hur du strukturerar din data för att få rätt ”out-put” i till exempel chattbotar och FAQ:er tillsammans med viktig information om kommande lagstiftning kring tillgänglighet för funktionshindrade som träder i kraft juni 2025.

6
mar

Kontakta nätverksträff i Göteborg den 6 mars

Strukturera din data för att lyckas med AI-projekt och kommande tillgänglighetslag Kontakta välkomnar till vårt kompetensnätverk för chefer och ledare inom kundservice och telefonförsäljning i Region Mitt/Mälardalen! Vi kommer informera om allt du behöver ha koll på under 2025, hur du strukturerar din data för att få rätt ”out-put” i till exempel chattbotar och FAQ:er tillsammans med viktig information om kommande lagstiftning kring tillgänglighet för funktionshindrade som träder i kraft juni 2025.

2
apr

KontaktAkademin: Certifierad Workforce Manager/bemanningsplanerare (Skåne), 2 dagar

Workforce Management, WFM, handlar om att balansera bemanningen på ett bra sätt för att uppnå effektiva kundmöten samtidigt som våra medarbetare ska ha en bra vardag med minimal stress. Denna utbildning ökar din kunskap och förståelse inom bemanningsplanering ur ett vidare perspektiv, dels för att förstå helheten, men också för att få kunskap om de detaljer du ska agera på för att skapa skillnad.

7
maj

KontaktAkademin: Certifierad Workforce Manager/bemanningsplanerare (Stockholm), 2 dagar

Workforce Management, WFM, handlar om att balansera bemanningen på ett bra sätt för att uppnå effektiva kundmöten samtidigt som våra medarbetare ska ha en bra vardag med minimal stress. Denna utbildning ökar din kunskap och förståelse inom bemanningsplanering ur ett vidare perspektiv, dels för att förstå helheten, men också för att få kunskap om de detaljer du ska agera på för att skapa skillnad.

21
maj

Kontaktadagen 21 maj 2025

Kontaktadagen är Sveriges största konferens och mötesplats för dig som arbetar med kundservice och försäljning via telefon och digitala kanaler. Dagen som är ett måste om du vill ta del av det senaste och nätverka med kollegor!