Sortera

Ort
  • Alla
  • Stockholm
  • Digitalt
Evenemang
  • Alla
  • Frukostmöte
  • Webinar
  • KontaktAkademin ledarutbildning
  • Medlemsdag
  • Kontaktadagen
Målgrupp
  • Alla
  • Chefer, Operativa chefer
  • Kundservicechef
  • Top Management
  • Chef
  • Medlemmar
  • Försäljning/Marknad
  • HR
  • Nätverk Teamledare/Coach
  • Teamledare
  • VD/Ägare
  • WFM
22
nov

Kontakta frukost Stockholm: – DORA ställer nya krav på kundservice i bank och finans från 17 januari!

Bolag som verkar inom eller åt bank och finans måste följa den nya EU-förordningen för digital operativ motståndskraft (Dora-förordningen) senast den 17 januari 2025. Det här frukostseminariet är riktat till dig som ansvarar för kundservice inom bank och finans. Du kommer få svar på vad du behöver känna till för att efterleva den nya lagen, för att slippa böta 5 procent av er omsättning…

29
nov

Kontakta Webinar: Nästa generations konversationsanalys - insiktsdriven automation!

Kundservicechefer, servicedesigners och affärsutvecklare drömmer om att förstå sina kunder på djupet – vad de tycker, tänker och känner. Vad fungerar – vad fungerar inte? Vad önskar de sig? Genom att förstå och tolka det som sägs i kundkontakter, kan företag skapa bättre produkter, tjänster och upplevelser för kunden; men även förfina och utveckla sin support och försäljning.

6
dec

Kontakta webinar: Nu är den här - AI röstagenten

Utvecklingen inom AI går i rasande takt och kanske lite oväntat är det kundservice som går i bräschen med några av de allra mest innovativa implementeringarna och det tydligaste affärsvärdet. Nu kommer AI röstagenten med plutonium under galoscherna - redo att svara i telefon och lösa problem när kunderna ringer.

22
jan

KontaktAkademin: Certifierad kundservicechef - CX och strategiskt ledning inom kundservice

En ettårig utbildning för dig som arbetar som kundservicechef och som vill ta nästa steg i din utveckling. Utbildningen omfattar samtliga områden och delar i en kundservice, vilket ger en djupare förståelse för uppdraget och bredare kompetens. Som certifierad kundservicechef kommer du att ha ett helhetsperspektiv på service management och CX, och kunna ta rollen som nyckelperson i arbetet mot en kundcentrerad verksamhet och organisation.

5
feb

Kontaktas medlemsdag Stockholm

Vi välkomnar till vår mycket populära medlemsdag. Denna viktiga dag erbjuder vi främst kunskap och information, men också stor inspiration och samverkan. Vi har paketerat information om lagstiftning och regelverk på den svenska marknaden som du måste ha koll på! Du får en bra bild över Kontakta, vår verksamhet och vår samverkan med medlemmar och marknaden. Alla nya medlemmar ska delta sitt första medlemsår med en deltagare från varje site/ort och vidare minst vart 5:e år.

21
maj

Kontaktadagen 21 maj 2025

Kontaktadagen är Sveriges största konferens och mötesplats för dig som arbetar med kundservice och försäljning via telefon och digitala kanaler. Dagen som är ett måste om du vill ta del av det senaste och nätverka med kollegor!