8
nov

Kontakta frukost Stockholm: 100% mänsklig i kundkontakten – tack vare AI

Den tekniska utvecklingen för kundserviceverksamheter går i ett rasande tempo och alla vill med på AI-tåget. Men alldeles oavsett ny teknik så vill konsumenter ha personlig service av levande människor, om de får välja. I denna frukost får du inspiration om hur du väljer rätt i AI- och teknikdjungeln för att skapa effektiva kundmöten människor emellan.

I en tid av teknologiska framsteg blir vi lätt fartblinda och fokuserar lite för mycket på teknik för teknikens skull. Det har blivit en tävling om hur snabbt vi kan ersätta människan med AI och botar. Så pass att vi på vägen tappar bort det mänskliga perspektivet i kundservice och den upplevelse vi vill ge i kundmötet.

Faktum är, modern kundservice ska handla om hur riktigt bra kundupplevelser kan skapas människor emellan - tack vare AI och automation. Tekniken ska vara ett medel för att i ett brett perspektiv utveckla premium kundservice, där tekniken fungerar som support till människan i kundmötet.

Välkommen till detta frukostmöte där Customer First delar med sig av erfarenheter och nya perspektiv på hur Artificiell Intelligens bäst används för att hjälpa kundservicemedarbetare att vid varje tillfälle leverera helt enastående, varmt mänskliga kundupplevelser. Istället för att medarbetarna ska ödsla tid på komplicerade system och leta information, något som vare sig bidrar till kvalitet i samtalet eller kostnadseffektivitet.

Du får med dig:
- Ett nytt perspektiv på vilken roll AI kommer ha i framtida kundservice
- Förståelse för vilka steg du bör ta för nå dit
- Inspiration från andra som arbetar med AI

Ni möter Stefan Berg, VD på Customer First, som har många års erfarenhet av kontakt centers och teknik för kundservice i stor skala, inspirera till nya sätt att resonera kring och skapa värde med AI.


Praktiska detaljer:

Datum:

8 november

Tid:

08.30 – 09.30 med inledande frukostbuffé från 08.00

Plats:

Scandic Klara, Slöjdgatan 7, 111 57 Stockholm

Kostnad:

Kostnadsfritt och öppet för alla
(Vid avbokning senare än 48 timmar debiteras 500 kr för att täcka Kontaktas omkostnader)

Villkor:

Max 3 från varje företag eller verksamhet pga begränsat antal platser

Anmälan:

Klicka här

Kontakt:

Madeleine von Krusenstierna, info@kontakta.se alternativt 073 954 68 03


En frukost i samarbete mellan: