29
nov

Kontakta Webinar: Nästa generations konversationsanalys - insiktsdriven automation!

Kundservicechefer, servicedesigners och affärsutvecklare drömmer om att förstå sina kunder på djupet – vad de tycker, tänker och känner. Vad fungerar – vad fungerar inte? Vad önskar de sig? Genom att förstå och tolka det som sägs i kundkontakter, kan företag skapa bättre produkter, tjänster och upplevelser för kunden; men även förfina och utveckla sin support och försäljning.

Här kliver AI in och bidrar med revolutionerande affärsnytta. Inte på något sätt för att AI kan läsa tankar – utan för att AI blixtsnabbt kan analysera, sammanställa, och omtolka enorma mängder kunddata. Det som faktiskt sägs i ett telefonsamtal till kundservice, teknisk support, eller med en säljare. Alla mejl som skickas mellan en kund och ett företag; alla chattkonversationer, osv.

Det senaste 5+ åren har fler och fler företag inom B2C utvecklat sina verksamheter med hjälp av insikter från den här typen av AI-analys. Men i takt med att AI utvecklas, språkmodeller förbättras, generativ AI har kommit in i bilden, och nya metoder testas, går vi nu in i nästa generations konversationsanalys - den heliga graalen - insiktsdriven automation.

Det är en riktig superkraft!

Att ta till vara alla insikter skapar också kunskap om organisatoriska problem såsom potentiella flaskhalsar och bristande processer i ärendehantering. Dessa insikter är oerhört värdefulla, då varje minut och sekund kostar pengar. Därför ökar nu kraven hos de allra mest innovativa företagen - att ta alla insikter som utvinns och sömlöst automatisera olika processer i ärendehanteringen som traditionellt kräver väldigt mycket manuellt arbete. Där kan företag spara in enorma belopp.

I detta webinar får du kunskap om:
- Hur kundinsikter skapar konkreta affärsvärden
- På vilket sätt kundinsikter kan påverka utveckling av kundservice och telemarketing
- Exempel på dagens och morgondagens automationer


Du möter Thomas Strandberg, expert på konversationsanalys på Feelingstream och Tina Wahlroth på Kontakta.

Praktiska information:

Datum:

29 november

Tid:

08.30 – 09.00

Plats:

Digitalt, länk skickas inför premiären till anmälda

Kostnad:

Kostnadsfritt

Villkor:

Webinaret är förinspelat och eventuella frågor kan adresseras till Kontakta

Anmälan:

Klicka här

Kontakt:

Madeleine von Krusenstierna, info@kontakta.se alternativt 073 954 68 03