21
maj

Kontaktadagen 21 maj 2025

Kontaktadagen är Sveriges största konferens och mötesplats för dig som arbetar med kundservice och försäljning via telefon och digitala kanaler. Dagen som är ett måste om du vill ta del av det senaste och nätverka med kollegor!

Kontaktadagen arrangeras den 21 maj 2025 på Münchenbryggeriet i Stockholm. En hel dags föreläsningar avrundas med ett alltid lika populärt mingel som följs av storslagen trerätters middag på vita dukar under kristallkronorna

Kontaktadagen vänder sig till alla som arbetar med kundrelationer på distans, i telefon eller över digitala kanaler. Konferensen sammanfattar vad som händer idag, imorgon och i framtiden genom att blanda stora breda ämnen med spännande djupdykningar. Vi presenterar nytt från hemmaplan i Sverige blandat med internationella utblickar. 

Kontataktadagens föreläsare är alla framstående inom olika områden och vi hinner med en mäng sådana då tack vare korta föreläsningar i högt tempo. Vi presenterar också en mängd spännande sponsorer och utställare som på olika sätt bidrar till att göra Kontaktadagen en riktig toppendag!

Program i sin helhet presenteras från 2025.
09.00 - 17.00 Föreläsningar
17.00 - 19.00 Mingel med gott i glasen
19.00 - Middag med tre rätter som avslutas med ett riktigt party!


Du som deltar kan vara

  • Kundservicechefer och Kundansvariga
  • Ledare i call-/kontaktcenters eller telefonsäljbolag
  • VD och företagsledare
  • Försäljnings- och Marknadschefer, CIO
  • HR- och utbildningspersonal


Praktiska detaljer:

Data:21 maj 2025
Tid:Kl. 09.00–17.00 med efterföljande Mingel och Guldkontaktgala som inled 19.00
Plats:Münchenbryggeriet i Stockholm
Kostnad:Priser enligt vid var tid gällande prislista. Läs mer här...
Anmälan:KLICKA HÄR!
Frågor:Frågor, kontakta Madeleine von Krusenstierna på info@kontakta.se alternativt 0763 954 68 j03


Vi ser fram emot att träffa dig. Välkommen att kika in på kontaktadagen.se för mer info och anmälan!

Har du frågor om sponsorskap eller utställarplatser, kontakta Tina Wahlroth på 0735 66 55 22.

Kontakta är Sveriges enda företrädare för kundservice och försäljning på distans. Kontaktas arbete inom näringsliv, politik, myndigheter och media är i många fall avgörande för framtidens kundkommunikation på distans.