26
okt

Trygg Kundkontakt till 2004 Wecall

Utmärkelsen ”Trygg Kundkontakt” togs emot av Ulrika Thorén på 2004 Wecall AB när Tina Wahlroth från Kontakta besökte Sundsvall. Kvalitetsutmärkelsen syftar till att vägleda konsumenter till bolag som erbjuder seriösa och ansvarstagande kundservice och telefonförsäljning. Tina önskade ett stort grattis och tackade Wecall för ett föredömligt agerande i sin verksamhet!

Ulrika Thoren Wecall erhåller Trygg Kundkontakt 2015 webb
Kontakta delar under hösten ut kvalitetsutmärkelsen ”Trygg Kundkontakt” till medlemmar som representerar etisk och ansvarsfull kundservice och telefonförsäljning. Märkningen reglerar att företagen efterlever svensk lagstiftning, gällande praxis och god sed i kontakter med konsumenter och i verksamheten i allmänhet. Det ställs krav på schyssta villkor för personal och företagen ska erbjuda god arbetsmiljö.