5
nov

SYKES blir en del av Sitel Group®

Två världsledande call center-koncerner har nu blivit en; Sitel Group®. Med sig in i sammanslagningen med Sitel tar SYKES även SYKES Digital Services och Clearlink, viktiga pusselbitar i arbetet kring digitala lösningar.

I Augusti 2021 skrevs kontrakten på och en ny era började med Sitel Group. Det gemensamma målet har alltid varit att leverera de bästa kundupplevelserna, något som sammanslagningen tar till en ny nivå med utökad geografisk närvaro och expanderad digital kapacitet. Nya Sitel Groups verksamhet sträcker sig över 40 länder med 176 center, varav 10 är belägna i Norden. Av 160,000 anställda supportas över 700 klienter på 50 språk, både on-site och hemifrån.

“Post-COVID-19, our industry is faced with vast digital disruption and this acquisition puts Sitel Group in a position to deliver rapid and tangible customer benefits built around digital expertise. By leveraging the power of EXP+™, our Enterprise Experience Platform, with the digital transformation capabilities SYKES brings, our customers can harness this expertise in digital, social media and robotic process automation (RPA) to deliver best-in-class experiences for their customers,” sade Olivier Camino, Global COO & Co-Founder, Sitel Group.

“Furthermore, we believe the employee experience is the customer experience and we’re excited about continuing our story together and, with the help of our talented team around the world, bringing our Sitel® MAX methodology to life.”

Jennifer Liljedal
Marketing & Sales
jennifer.liljedal@connect.sitel.com

https://www.sitel.com/news/sitel-group-completes-acquisition-of-sykes/